Snap, det var ett tag sen jag skrev här.


Hittade en extremt charmig bild på mej och isa som jag va tvungen att visa.


Detta är typ hur vi brukar va, helt seriöst. :D

RÖVRÖVRÖVRÖVRÖVRÖV.


En linje o:


Igår till idag så hade jag nattligt besök! Av LENIN :D))
Sen idag drog vi till lund o åt kinamat och sen chillade vi i parken.
Sen drog jag hem och nu är jag allmänt emo.
Jag är förvirrad o shit.
Men jag har cola så got to love it.


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do



Varför kan det inte bara bli som det va? Jag pallar fan inte med det här.
Allting bara försvinner bort eller jag vet inte. Bläh.


You took my hand and danced with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0