Godkväll folket.




Tänkte inleda detta blogginlägget med en charmig bild på mej.



Idag lekte jag med lenin, jag såg ut så här, hon hade rosa pjamas. Kan det bli finare asså? JUST SAYIN.

HAHHAHAHAHA
AHSHIEEET!!

Fint det!

Och om DU läser detta, jaa du vet att det är dej jag snackar om så kan du väl ringa eller messa eller höra av dej?
Omg, nu lyssnar jag på kent och är allmänt håce.
Jag gillar inte håceungar. BLÄH dom e dryga, samt poppare. Jag gillar nästan ingen här i världen. Det är inte lätt alla gånger.

Imorron ska jag göra projektprov, it kinda sucks.

Och jag ska färga håret svart minnsan. För jaa, jag pallar inte slösa en massa massa pengar på hårfärg i sommar så atteh..

Skiter i om du inte gillar't, de är inte ditt hår :9

AJA, HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0