Pappa. + min dag och sånt.


Jag und min pappa när jag va pytteliten.
HAHAHAHA min pappa hade sandaler.

Nu tycker jag att du ska piggna på dej och åka hem från sjukhuset.
Jag blir alltid så orolig när folk hamnar på sjukhus.


Det där är faktiskt en väldigt fin bild på mej och min pappa.
Och idag när jag skulle överraska pappa på sjukhuset, vad säger jävla sköterskan då om inte att det är fakking besöksförbud!? Men vi överlistade dom minnsan! Jag messa pappa och då kom han ner och hämtade mej (y) .
IN YOUR FACE SKÖTERSKAN! Hon gillar inte mej... :D



Jaa min idag idag då, först hade jag svårt att gå upp ur sängen -.-, mina kuddar♥
Sen efter en hel del fixande och sånt skit så åkte jag till skolan, gick i skolan o sånt, sen åkte jag tåg i typ tusen år till sjukhuset, slogs lite med en sköterska, träffade pappa<3, åkte hem igen, tog också tusen år MER för att tåget stog stilla aslänge mitt ute i ingenstans. Men aja, sen åkte jag hem och handlade med mamsen och sen har jag bara varit hemma!

HÖHÖ nu har mattias hjälpt mej med bilder igen. :D))
YEAH!

MEN JAA, fler bilder kommer i nästa inlägg, som kommer om en halv sekund typ!


Kommentarer
Postat av: MATTIAS!!!!!!!

You, sir, owe me a pair of tights.

2010-03-18 @ 01:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0