Opheliac.

You know the games I play
And the words I say
When I want my own way
You know the lies I tell
When you've gone through hell
And I say I can't stay
You know how hard it can be
To keep believing in me
When everything and everyone
Becomes my enemy and when
There's nothing more you can do
I'm gonna blame it on you
It's not the way I want to be
I only hope that in the end you will see
It's the Opheliac in me.
--------------------------------------------------------

Jag har inget att skriva om. Dock tycker jag inte om såna idioter som säger att dom tycker att krisen i Haiti är uttjatat, samt det som har hänt i Chile. Liksom, wtf varför uppmärksammas det inte mer? Bara för att svenskar inte är där, men vem fan gillar Sverige? Jävla Sverige. Om det skulle hända en jävla naturkatastrof här så skulle vi ju vilja ha hjälp eller hur? MEN ICKE! Neeeej, vi klagar och säger att det är uttjatat. Hur fan tror ni inte dom där det händer såna här katastrofer känner? VAVAVAVA?

Bebbe har mycket snö, han bara springer runt och sjunger :  TUSEN METER SNÖ EVERYWHERE I LOOOOOOOOOOK!

HÖH jag har fortfarande cola.
Nej jag skriver inget intressant, jag skriver bara för att jag gillar att prata. Och har jag ingen att prata med så skriver jag. Iofs så pratar jag med bebbe nu men jag skriver samtidigt. Skillz. MHM.



Jaa, jag är alltid så här seriös.

-Watch your head, or you might loose it.
-Already lost it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0