Man in black.

Jag tog ju såna vattenpics igår, så tänkte lägga ut en nu!

Well, you wonder why I allways dress in black.
Why you never see bright colors on my back,
And why does my appearance seem to have a somber tone.
Well, there's a reason for the things that I have on.

I wear the black for the poor and the beaten down,
Livin' in the hopeless, hungry side of town,
I wear it for the prisoner who has long paid for his crime,
But is there because he's a victim of the times.

I wear the black for those who never read,
Or listened to the words that Jesus said,
About the road to happiness through love and charity,
Why, you'd think He's talking straight to you and me.

Well, we're doin' mighty fine, I do suppose,
In our streak of lightnin' cars and fancy clothes,
But just so we're reminded of the ones who are held back,
Up front there ought 'a be a Man In Black.


Jag vill ha sommar! NUNUNUNUNUNU!
Och jag har cola! HÖHÖ.
Åh, jag fick vg+ i svenska idag! WOOOOH!
Läste klart Alkemisten idag, så jävla bra!
Oj, jag hade ju nationella engelska idag också, jaa det gick bra, jag skrev rätt mycket och så :]
Fan Johnny Cash är awsome.
AHAHHAHAHA jag och isa idag, när vi skulle skriva en "awsome" uppsats, vi skrev ordet awsome på pappret 8D
HAHAHAHAHAHHAHAHA roleeeeeeeeeeeeet.



En sak jag verkligen hatar : Fakking jävla nazister. Vad fan är fel på dom? Hur fan kan man ha så jävla idiotiska åsikter? Hur fan kan man bete sej så? Hata nån bara för att den personen inte kommer från samma land som en själv. Seriöst, va i helvete tänker dom med? Jävla efterblivna jävlar. Det är så jävla inte okej.

 Och att vara nazist och "stolt svensk" i sverige, det är ju så jävla dumt det bara kan bli. Sverige suger vafan. Nej det är inte enbart på grund av invandrare, det är på grund av sånna som nazister. Såna som förstör för andra, såna som anser sej ha rätten att trycka ner andra bara på grund av vart dom kommer ifrån! Jävla idioter!

Jag säger inte att Sverige suger på grund av bara detta, det finns så jävla mycket annat skit här. Jag är fan inte stolt över Sverige. Jag skulle kunna bli det om Reinfeldt fick sparken, om nazismen inte fanns i sverige, om det inte fanns moderater, det finns en massa saker jag skulle vilja ändra på. Men nu är det fel på världen och det kommer inte hända. För så som Sverige är just nu så förstår jag fan inte hur nån jävel kan vara stolt svensk.

Well, there's things that never will be right I know,
And things need changin' everywhere you go,
But 'til we start to make a move to make a few things right,
You'll never see me wear a suit of white.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0