Nytt inlägg.

Jag suger fan på att komma på rubriker.
Jag är överdrivet trött, men jag försöker lära mej n00big cripwalk.
HAHA.
Jag o lenin försöker lära isa dansa det lite också.
Haha, det går ju som det går..
För ingen av oss kan det..
Så atteh...


Bomfalleralla.

Favoritbilden i repris.


A drop in the ocean, a change in the weather.
I was praying that you and me might end up together.
Its like wishing for rain as I stand in the desert,
but Im holding you closer than most,
cus you are my heaven.


Idag va jag allmänt het, AS ALWAYYYYYYS.
Ah sheit, mina nysar är inte nådiga.
Jag är trött, jag är trött, jag är trött, jag är trött, jag är trött.
Jag tyckte att de va värt att säga några gånger jaa.

På torsdag är jag ledig!! WOHO. Fast på fredag så är det kunskapsloppet </3 horribelt. Menmen.
På fredag så blir det valborg med Lenin och lördag så är det demonstration i Lund! Yessshhh.


Och jag vet att DU kommer läsa detta så, jag vill inte att du ska skada dej men jag vill att du låter mej va.
Dom sakerna du sa och gjorde mot mej kan jag inte förlåta. Det kommer inte bli vi igen. Aldrig.
Så snälla låt mej va, och släpp mej.

Men ohmy vad långt detta blev. Sheeeiiiit.
FOLK ÄR TRÖTTA OCH OSOCIALA. BLÄÄÄÄÄÄHH.

Hejdå.
Pluttetott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0