Jävla samhälle.

Hat. Så mycket hat och rädsla.

Jag ser tjejen som sitter i hörnet och hoppas på att ingen ska se henne och säga något elakt.
Jag vill prata med henne och säga att allt kommer bli bra, men det kommer ta tid.
Att hon måste ha tålamod och att hon måste hålla ut.

För jag vet, jag har varit den tjejen.
"livet är lättare utan vänner"
Så tänker man för man vill inte släppa in nån, man vågar inte.

Man går tyst längst väggarna, väntar på att skolan ska ta slut så man kan fly hem och slippa vara rädd.
Jag vet hur det är, för jag har varit hon, jag är hon, jag kommer alltid va hon.

Men det kommer bli bättre, jag märker det sakta.
Jag vill berätta det för tjejen i hörnet, va inte rädd, det finns folk som verkligen bryr sej om dej, det blir bättre.

Vi är redan borta.


Jag blir lite arg på hur folk behandlar varandra. Människan är en destruktiv varelse.

------------------------


Till annat nu.
Idag har jag gjort sv-gram prov, det gick väl okej hoppas jag.
Jag gjorde även två nationella ma-prov. HUHUHUHUH det gick åt helvete, jag suger i matte och det var assvårt.


PÅ FREDAG ÄR DET FRANS SISTA DAG <//////////////////////////3
Det kommer va en sorglig dag...


Jag har phskit tills kvart över tre.
Förklaring till Ph-skit : Personligt handledarmöte.
Jaa, man planerar bara nästa vecka typ. Vad man ska göra, vilka steg man ska redovisa och sånt shit.


Håll mej hårt min älskling nu. ♥

AH SHIT NU KOM REKTORN HAHAHAHAHHA.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0