I'm on a horse.

Nämen jag har hittat världens bästa reklam. ♥
http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE&playnext_from=TL&videos=fQvcIBrkL-c
Okej?
Den är bäst och jag garvar varje gång jag ser den.
I'm on a horse.
HAHHAHAHAHAHAHAHAH ♥





Jävla killar. Jaa, jag vet blah. Snälla sluta tjata om det. Okej, det är sårande. Men icke, jag måste vara stark och blah. Måste hålla uppe fasaden. HEJ.
Sug.

Lord knows the way she feels
Everyday in his name she begins
To have her shining here by my side
I'd sacrifice all them tears in my eyes.


Its a good thing tears never show in the pouring rain.
JÄVLA EMO.


AAHH. Rage. På insidan.
Jag ska nog prata med nån om detta snart.
For the first time, there is a mercy in your eyes.
typ. HAH.



Jaa, valborg va väl skoj! Förutom att helena va sjuk </3, men de va väl chill annars (:
Idag va första maj och jag skulle ha demonstrerat, men jag mådde allmänt inte bra och mina fötter was killing me så, NÄ.
Istället idag har jag bara chillat och träffat lite kuligt stpfolk!
Och köpt cola. <3 Min älskade cola..
I love my cola.
Asså cola.
Nämen seriöst nu.

Jag ska göra ett tal på engelska till skolan :ssssssssss
Men jag vet nog vad det ska handla om så de e chill :]
Det ska handla om typ hur man ska "överleva" om man är mobbad eller känner sej allmänt utstött.
Cus I know how it feels. Thats deep man. Just like depp, Johnny Depp.
Speaking off! Jag var faktiskt slightly klädd som the mad hatter igår. Ytterst charmigt måste jag säga.

MEN KOM HEM NU MATTIAS, JAG ÄR MADDAFAKKING TRÖTT.
waait waat?

Lille Ludvig älskar Twistahkid. HAHA. Kul.
Men han är vacker.

Btw, så kramade jag FransBBY i fredags <3 O han sa att han skulle komma till niornas sån middag/bal/skitsak och dansa med oss! JAG BA YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Adam West. ♥

Is that a Lama?
Yes, yes it is.


Nej nu ska jag hitta nån kulig bild att lägga in!

OMG WOOOOOOOOOOOOOOW!

Jaa, hejdådå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0