BILDER O SHIT SOM HÄNT.

Jag hatar mina lärare en aning just nu. Jävlar vad jag kommer lacka på dom imorron. FAN INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ.
GÅ OCH DÖ.
Jag har dom inte ens i nått ämne o så kommer dom o fittar sej o dom har ju fan inte ens sagt nått. Näh fyfan va arg jag blir.



Jaa, okej. HELENA BABYBOOOOOO va i skolan idag!! Och lilla isasnigelsjabcooling också!
Nu kommer lite fina bilder som jag har tagit dom senaste dagarna. KUL?


Göteborg, typ hamnen eller nått ställe?

Esther tog ju fina bilder också...?

Sen blev Mattias intellektuell.♥

Men han hade rätt fin utsikt.





Jaa, men wow va jag känner att folk bryr sej.
Jag har Steve Harris's keps. Kinda love Mattias för det. ♥

Jag är cool o lyssnar på Misfits.
Kan inte riktigt bestämma mej om jag tycker att sångaren är snygg i videon till Dig up her bones.

KUL ATT VETA?!
Men ja?



Kommentarer
Postat av: esther

FAN VA SNYGG JA ÄR!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 19:33:56
URL: http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0