Rubrikshelvete.


HAHAHAHA FYFAN VA KUL JAG KAN HA ÅT DEN KATTEN.

Min mamma gör konstiga ljug. D:
Jaa, det har inte blivit så mycket av min dag idag heller. Jag har ingen ork så jag ba ljksisdusakda,nsdsan,. FINT.



Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Som sommarsnö
I döda vinkeln ser jag allt du gör.


Jag vill se på vit oleander, jag vill åka till lund och träffa nån, jag vill att bebbe ska komma hit, jag saknar människor. BLÄH.
Denna veckan började inte bra. Vilken dag är det ens?


Snälla kan du hjälpa mej att fly?


Jag hatar staffanstorp. Fyfan. Värsta stället på jorden. Vill här ifrån. Nu.


HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: bebbe

jag kommer snart älskling<3<3<3<3<3

2010-03-29 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0