Hos min far!


Alice & Aline ♥

En Aline! <3

En glad Alice som äter! :D))

Sötaste ungen ever.

Alice verkade inte så pepp på att bli fottad..
Men Aline är söt! ♥

Förlåt om det blev många bilder o så men skitsamma! Detta är ju MIN blogg (:
Jaa, igår åkte jag till min papa och träffade mina småsystrar!
Aline har börjat växa upp ):, känns som att hon fyllde nio igår men icke!
Nu ska hon ju bli .. 13? :D)
Och Alice är lika liten som alltid! :D

Jaa, vi tittade på lets dance, rabih♥ var med!
Jag fick en FINFINFIN tatueringsbok av aline och christina och en ny mobil av min fader!
Måste åka dit oftare, blir så sällan nu för tiden.  Ska det särskrivas eller inte?
Ah skitsamma!


Känns som att jag inte har bloggat på en evighet, men jag blev så jävla arg för det med nazisterna att jag knappt visste vad jag skulle göra av mej. Men nu är det bättre!
Åh, ska träffa massa kompisar på onsdag! YEAH!
Och på torsdag så kommer Älsklingen <33333

 

Jaa, thats about it.
TOODLES NOODLES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0