Trött.

Jag orkar inte bry mej längre.
Folk sårar mej hela tiden.
Jag hatar att fästa mej vid folk.

Jag är trött, pmsig, arg, lite hungrig, stressad.
Jag gillar söndagar fast jag hatar dom samtidigt.
Gillar dom för att det är den dagen jag gör ingenting, o jag planerar att göra ingenting heller.
Man kan liksom bara chilla hela dagen i mjukisbyxor och flanellskjorta.

Jag hatar söndagar för att imorron så är det måndag och jag hatar måndagar mer än söndagar.
Söndagar går så snabbt och jag gör absolut ingenting. Fast det är ju bra. Eller?
Och sen hade jag nån mer anledning till att hata söndagar men jag glömde bort det.

Jag är jättetrött, o mamma lagar stuvade makaroner.
Jag behöver bara tio poäng till för att komma in på spyken. Fan jag vill verkligen komma in där!


Åh, mina ögon. Jag orkade inte hitta en annan bild så skitsamma.

Jag har börjat bli förkyld ):
Menmen!
Skola imorron dådå. Ska först till tandläkaren vid tio och sen så ska jag till skolan. Och sen hem o sova.

HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0