Iron Maiden!

Mitt favoritband. Ah I love them ♥

Kollar på Iron Maiden - Flight 666. Its awsome.
Jag ska se dom i sommar, pepp pepp pepp! :D:D:D:D:D:D:D
Blir alltid så glad av att lyssna på Maiden, eller att ens prata om dom.
Hahha sitter o ler när jag bara skriver om dom.


Ah, det är nice.


When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark

Fear of the dark, fear of the dark
I have constant fear that something's
always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's
always there.


Jadåå!
Och just det, nicko mcbrain, min största idol sa : After this show I'm going home to sunny Florida to play some golf!
Min idol är en gubbe -.-
AHAHAHAHHAHAHAHA ♥

Ville bara skriva lite om maiden!
HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0