I wont be your winter.

Du kan inte bestämma över mej.
Jag är min egen person.
Jag är inte din till att leka med.
Försök inte för då är du borta.
Jaa, jag älskar dej.
Men det betyder inte mer än det.
Jaa, jag är din, men du bestämmer ändå inte över mej.

Förlåt att jag inte har gett dej nått tillbaka när du har stöttat mej.
För tydligen så hade jag inte gett dej nått tillbaka.

Vet att jag är komplicerad och att jag inte släpper in nån lätt.
Men jag släppte in dej och nu är jag livrädd.
Livrädd för att du ska försvinna eller såra mej.

Men jag säger fortfarande ingenting till dej om det.
Jag vet, inget går ihop av det jag säger.

Men det är nog jag, jag går inte ihop, och jag tror inte det är meningen heller.
Men när jag hör din röst så smälter jag, du får mej att må bra.

Jag kanske kan släppa ner min gard lite.
För du är, du verkligen är speciell.


HEH. Eh, lite smått gay text här jaa. Men hej.
Ett utkast till låten till musiken.
Vet att det är kasst o osammanhängande, men hey, Im only human man!

Imorron är det valborg med lenin, lille ludvig, sicci, ture (liten stund tydligen), frida baben!, och eh fler probably.


Ojojoj, vackra kvinna där. ♥


Kommentarer
Postat av: Ludd

AJ VAS THERE!!!!!!

2010-04-30 @ 20:28:17
URL: http://electrostol.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0