I want your suffering.

Lögner.
Vad finns det igentligen att säga om det? Visst, det finns som säger att dom aldrig någonsin ljuger men alla ljuger. Vissa ljuger om sina föräldrar, för sina föräldrar, för sina vänner, vissa ljuger för att inte såra nån, vissa ljuger för att såra nån. Jaa, det är hemskt men det kommer ju inte bli ändring på det. Det som jag dock tycker är värst när det gäller ljugande är väl för att man själv ska få det bättre, eller för att man vill att nån ska tycka synd om en. Jävla uppmärksamhetshora. Eller när man ljuger för att slippa ta ansvar. Så jävla dåligt. HATAR DET SÅ GAD DAMN JÄVLA MYCKET.
Era jävliga jävlar.

För övrigt nu då, jag läser Alice i underlandet, haha den är helt wackt men intressant. Jag försöker plugga no men det är svårt. *MESSAR LOVE OCH BER OM HJÄLP*. Disneymusik (y)

Imorron har jag och älsklingen varit ihop i ett halvår. Ett halvår. Åh gud, det känns som för evigt. Men det har gått så snabbt igentligen. Vi har haft våra upps and downs, men faen vi äger.
<3

Just a step away from
the edge of a fall
Caught between heaven and hell
Where's the girl I knew a year ago?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0