Dont mind if I do.

Japp, tänkte väl att det var tid att jag startar en blogg, jag med.
Denna blogg kommer vara ointressant som fan.
Precis som jag (y)

Kommer lägga upp pics på det jag ritar, fottar, tycker om, inte tycker om, böcker jag gillar, saker jag läser i tidningar som jag inte gillar.
Just nu gillar jag Alice i underlandet, Bebbe, min katt, att jag sålde en bild för en stor summa för nån dag sen, min moder, Iron Maiden och cola.
Just nu gillar jag inte folk som säger att jag inte kan göra det jag vill, att snön aldrig fan försvinner, att Bebbe bor överlångt härifrån, huvudvärk och kaffe. Usch.

Som en känsla av en dröm man inte minns. Som att bränna upp en oskrapad lott. Som att längta efter nån som inte finns. Som att stå på perrongen utan biljett och vänta på ett tåg som redan gått.



Tack Mattias som hjälper mej namna mina pics!
Just Sayin.

Kommentarer
Postat av: Morrica

Manuell trackback:



http://curiousheathen-eng.blogspot.com/2010/03/unexpected-gift.html

2010-03-07 @ 18:05:23
URL: http://curiousheathen.blogspot.com
Postat av: MATTIAS!!!!!!!

Jag är lätt bäst på photoshop, creds till mig.

ÖH! DU LÄÄÄÄÄR GILLA MIG MEST! :OOOOOO

2010-03-07 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0