Come on, come out.

Jag har cola ♥
Jag vill kunna sjunga lika bra som hon i A fine frenzy. (HAHAHAH FRANSY)
Jag har gjort massa no idag jappjappjapp! (Y)
Idag har jag pratat med kära Mattias, ÖÖÖÖÖ det var ett tag sen. MEN GUD VA INTRESSANT! KÄNNER ATT NI ALLA BRYR ER OM VÅRA SAMTAL! :D)))
BEBBE PÅ FREDAG NÄSTA VECKA MMMMHHHHHMMMMM!!!




Vill ni veta nått jag tycker är brutalt fel? Att tsunamin i Thailand uppmärksammades tusen gånger mer än vad Haiti eller Chile gör. INTE OKEJ. Vafan, det är ju också människor. Bara för att dom inte är svenska så är dom ju ändå människor som behöver hjälp. Ska vi strunta i dom bara för att det är färre svenskar där än vad det var i Thailand? Ingen gillar Thailand. -.-
Så om ni ser nånstans där man kan skänka pengar till Haiti eller Chile så gör det för dina pengar gör faktiskt skillnad. Dina pengar kan vara dom pengarna som ett litet barn kanske får mat för. Ett litet barn som har amputerat kanske sitt ben för att barnet inte fick medicin för infektionen som kommit från såret på det benet. Så kanske dina pengar kunde rädda just det barnet och ge det mat för dagen.


Watching the sky
Watching a painting coming to life
Shaping and shifting
Staying inside
It all goes it all goes by


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0