FAEN.

Idag har jag gjort massa om FYRTAKTSMOTORN. WOW.

Ehm. VattenmelonsvattenmedisärNOMNOMNOM.
Jaa, jag är beroende av vattenmelon atm.

Is that a sword?
Yes. Yes it is.

Disneymusik ♥

Jag ska typ isolera mej från allt :D Jag måste plugga, fast jag ligger inte back i nått men jag vill ju inte göra det heller :s

ÖH hon som spelar Callie i Greys anatomy sjunger sinnesjukt bra. Fifaen va bra. Vill ha hennes röst lite. En stund. Eller? Jappjappjapp.
Nu kom jag av mej lite i mitt teknikarbete här. ÄÄÄÄÄHHHHHMMM.


Charmigaste bilden ever på mej? Ehm ja.


Can you sing with all the voices of the mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

Jag är trött och vi har ingen frukost hemma. MAMMA JAG VET ATT DU LÄSER DETTA, EN FIN HINT HÄR NU. VI MÅSTE GÅ O HANDLA DET!!!11!!!!!1!!!11ettettettettett!!!!



Jag måste ha chokladglass.
Rage.

Blev detta ett långt inlägg?
JAA, men fifaen va intressant det blev!!!! :D:D:D::D:D:D:D:D
Nat.


HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0